Att sola solarium

En till liten fakta-grej om mig är att jag ääääälskar att vara brun! man blir så mycket snyggare och ser så mycket fräschare ut när man har fått lite färg! :D håller ni inte med?! ;) solar alltid gärnet när vi är på semester och börjar nästan gråta när brännan trillar bort ;) 



Till saken! jag fick en fråga att om jag kunde berätta lite om solarium.

Solarium har jag solat två gånger. ENDAST två gånger i mitt liv ;) första gången var det riktigt skönt, inte alls för varmt eller så, fanns fläktar som blåste över ansiktet och musikspelare och sådant. Andra gången solade vi på ett annat ställe. Då använde vi en sådan där kräm om ni vet vad jag menar? aa, alla krämerna har olika funktioner ;) vi smorde in oss med den och jag råkade ta lite i ett pyttesår på benet, det började blöda och rann och rann haha! starka grejer det där!



Det här är sanning. JAG HAR ALDRIG VARIT SVETTIGARE ÄN DEN GÅNGEN I HELA MITT LIV! usch och fy vad  varmt det var, vi kände oss typ som kokade grisar! (inget ont om kokade grisar) man flöt liksom runt där på sängen i sin svett. Usch och fy! men brun blev jag ;)

BUS har jag också provat. Man blir orange och flammig och blir brun i händerna. Inte kul.



Riktig sol är det bästa! :D frisk luft och roligt sällskap blir man brun av :)



Ska också någon gång prova på att solduscha! någon som har gjort det och vill dela med sig av sina erfarenheter? :)



TIPS! peela ALLTID innan ni solar. Brännan blir så mycket jämnare och håller mycket längre :) lycka till! ^^

Kommentarer
Postat av: JEMPA!

Jag är precis likadan! Älskar att vara brun. Sån härlig känsla. Som du säger, solen är bästa sättet att bli brun på :)

Allt bra med dig då?

2010-08-28 @ 21:02:48
URL: http://jempsss.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej kul att du svarade! :D

2010-08-28 @ 21:16:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: saraemilia

sv: jag är 15 år (:

jag tycker att din blogg är jättebra och med en jättefin design. följer den varje dag faktist, har fått bra tips på olika saker också och det gillas alltid(:

2010-08-28 @ 21:22:32
URL: http://saraemiliia.blogg.se/
Postat av: mk

tack för att du skrev fakta om de :)

jag ska nog faktiskt oxo prova på o solduscha lr va de heter haha :p

2010-08-28 @ 22:24:41
URL: http://mkerhun.blogg.se/
Postat av: karin

Min kompis testade solduch hon blev jätte fläckig, inte så snyggt

2010-08-29 @ 11:58:25
URL: http://kaeris.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0