bröderna karlsson

Åkte ju hem till oliver ett tag innan issa sötnos hämtade med mig till bion ;) såg bröderna karlsson med alicia, fia och issa =) skitrolig film! blev dock lite pinsamt när jag fick skrattanfall.. var knäpptyst under en allvarlig sen under filmen, en kille rapar skithögt och jag får värsta skrattanfallet haha :P men skitsamma! kände inte för att äta godis så jag köpte gurka och bonaqua på ica ;) undrar hur många som hörde mig sitta och knapra på min gurka under filmen? ;) vart så jävla kissnödig efter filmen så vi var tvugna att springa ut! gick med issa hem, för jag skulle få skjuts från stålforsskolan, men så tittar lilla oliver ut från sitt fönster så då blev jag hämtad där istället ;) kunde inte blogga när jag kom hem för det blev ganska sent. Menmen, ha det så bra!

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0