hej sötnosar! :D

vad gör ni? jag sitter här med morgonrufs och ska snabbfixa mig till stan där jag ska träffa issa. Ska shoppa gärnet idag! äta på your choice och sola! så skönt ;)

vad ska ni göra idag? :)






bilder från google, kan fortfarande inte ladda upp mina kamera och mobilbilder :S GAAAAH!





Ska försöka hinna till frisören och plocka ögonbrynen också ;) och kanske klipper mig i eftermiddag om jag vågar! träningen var skön igår även fast jag var seg som fan hehe, fixade en grym grej ;) ha det bäst alla! och glöm inte att RÖSTA på mig! tackar alla som röstar med FEEETA länkar! såå rösta, länkar är alltid bra ;) 

ojoj, ska vara på stan halv 12! nu KÖÖR vi!

just nu lyssnar jag på:

Jason Mraz - The Dynamo Of Volition
och ;)
Oskar Linnros - Från och med Du

Vad lyssnar ni på? :D



Kommentarer
Postat av: L

naw, vad gullig du är :D

2010-08-19 @ 11:06:50
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Postat av: Amanda - Annasdotter

Visst, jag kan väl rösta :)

2010-08-19 @ 11:22:48
URL: http://annasdotter.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0