hett tips! ^^

Har som sagt värsta värken, när man är tjej så förlorar man ju en massa järn som man behöver i kroppen, right? man blir irriterad, kan bara börja gråta helt plötsligt och är arg som fan! någon som känner igen sig? *poff* jag! okej, så nu sitter jag och dricker den här drycken!





Proviva female! enligt texten ska den öka förmågan i kroppen att ta upp järn med hela 50%! jag verkligen drogar proviva produkter haha ;) dricker det hela tiden! dricker ni det? eller några andra produkter som är bra? tipsa mig!

sen vet man ju redan att glass och grönt te är bra. Eller det är nog bara för det är gott ;) inte grönt te då, men glass!

*ber om ursäkt för dåliga webbcam-bilder igen*

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0