nu blir jag vegetarian!

Jaa, eller jag ska ju inte bli VEGETARIAN utan kanske en liten vegetarian, ungefär som de där småungarna som är wannabe fjortisar fast inte riktigt lyckas ;) bra jämförelse haha, bra av mig! aa, men iallafall jag tänker sluta äta nöt, och fläskkött. Tänker leva på de proteinrika sakerna som man annars kan äta, som fisk, ägg, bönor och kyckling =) jag vet att det är djurplågeri med alla djur, men jag börjar gråta ibland när jag äter fläsk och nöt kött, jag vet inte varför men jag tycker inte det är lika farligt att äta kyckling och fisk, taskigt jag vet, men så känner jag. De föds ju liksom upp för att ätas, usch fy faan vad äckligt! och så finns det ju sådant som galna kosjukan också men det behöver vi ju inte gå in på ;) tänker inte bli någon galen ko iallafall! jag tänker göra mitt bästa, önska mig lycka till!


Mina tankar?


Erkänn! det här ser himla mycket godare ut än en flottig jävla fläskbit, right?


Sant!

Tänk er om djuren skulle äta människor? föda upp oss och sedan käka oss? eller springa och jaga oss på våra tomter med gevär? haha, sjukt! :D

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0