sjuk :(

Har blivit jätteförkyld :( IGEN! imorgon skulle jag ha tagit den där sprutan (blev ju sjuk samma dag jag skulle ta den förra gången också) men det skiter sig ju! mamma gav mig några kosttillskottabletter (jävligt långt ord va?;)) som skulle hjälpa, får se om det gör det :) men åå! jag har ju grönt te! undrar hur många gånger jag har sagt till er söta bloggläsare att dricka te när ni blir sjuka? så glömmer jag det själv?! duktigt Kim! ;) ska gå och göra iordning det när jag skrivit klart :) 

Vad har ni haft för er idag? :)

Jag var i skolan, träffade oliver en snabbis, cyklade hem till alicia, bakade hennes byxor sen vidare till träningen :) 

min dator är så seg så jag bara vill slå sönder den med en stekpanna och kasta ut den från balkongen! inte för att jag har någon balkong, vill jag göra det så får jag väl släpa hem skiten till oliver och kasta de
n från hans balkong ;) 

ibland drar jag bara ur sladden och ser skärmen slockna samtidigt som jag skrattar lite elakt för mig själv ;) där fick du din jävel typ! ;)

jaa eftersom datorn inte tycker något vidare om mig efter alla svordomar den fått utstå så bjuder jag på lite gamla bilder som ni säkert har sett idag ;D nya kommer snarast!

vad ska ni göra i helgen? det är ju snart helg! vad skönt :)

Funderar på att ha en bloggdag på lördag, bara fixa! om den vill funka förstås :S ladda upp bilder och skriva om lite roliga saker :D

förlåt att jag inte kunnat svara på era gulliga kommentarer :( men man får inte så mycket tid till det när det tar MINST 20 MINUTER ATT KOMMENTERA EN BLOGG! om ni förstår :( 

Men ha det så bra babes så hörs vi snart! :D


Det här var den allra första bilden som jag la upp på min blogg :) vad tycker ni? var det ett bra första val? ;)


Jag :)


Jag som rider på min sötnos till kusin! ^^


min syrra in the background ;)

buhuhu, undrar hur många som skrattade åt mig när jag nös som en galning i hallen idag :( baah!

Bläddra gärna i arkivet haha! skitkul att läsa! massa smilisar överallt också ;)


Btw, Ludde är cool! (H)


NU. GRÖNT. TE. BLI. FRISK. !.

Kommentarer
Postat av: stephnileanagee

sv: haha :)

2010-08-25 @ 21:53:58
URL: http://stephnileanagee.blogg.se/
Postat av: sophia

jättefin blogg!

2010-08-26 @ 16:53:57
URL: http://sophiaortengren.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0