ska vi cykla till skolan? FAN HELLER!

Aldrig mer ska jag cykla! craschade med cykeln igen igår :( skrapade upp handen, ett äckligt jävla köttsår :S tur att mitt huvud landade på min handled för annars hade jag slagit huvudet i asfalten och kanske fått ännu knasigare ideér än vad jag får nu ;) aja, har skitont i handleden nu och handbromsen på cykeln gick sönder :P pfft är skitglad iallafall :D 





Söta Alicia följde med mig till träningen igår, nice! fick pappa att hyra 8 filmer åt oss! :D wieehoo, kul att vi bara hann se 3 ;) men vi kollar på resten efter skolan på måndag med en stor fräsch fruktsallad istället! :D hon sov över här i mitt kalla hem i extrasängen, mys! :D hon hade coopertest med handbollslaget kl. 12 så hon åkte för någon timme sen, hoppas det går bra :)




Sist vi gjorde fruksallad ;) fräscht va?




Kommentarer
Postat av: Matilda

vilken härlig sallad! :D

2010-08-28 @ 15:00:43
URL: http://qtiilda.blogg.se/
Postat av: Vendela

Mmm,ser himla smaskigt ut...

2010-08-28 @ 16:43:42
URL: http://cherryize.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0