spadagen i bilder

När jag kommer hem efter en dag med tjejerna finns det alltid så mycket att berätta att jag inte har någon tid till att skriva ner allt! så här kommer våran spadag i bilder ;)

Katten glömde sina spagrejer hemma hos sig så vi for iväg på hennes systers vita, fina kronan för att hämta dem! var bara det att vi var 3 stycken så det blev lite krångligt att cykla dit haha ;) alicia var grym på att skjutsa! hon skjutsade båda mig och katten på pakethållaren samtidigt, vi försökte också men kom inte alls lika långt som henne! 







Då fick vi nog, så vi turades om att bli skjutsade, skjutsa och springa bredvid haha!


Jag tyckte att jag var grymt bra!


Tills vi körde in i broräcket hehe..


back on the road again! och jag var återigen grym.. ;)


Vi såg en apa på andra sidan vägen och blev helt CHOCKERADE! tills vi insåg att det bara var lilla Katrin som sprang omkring ;)


*ont mellan benen*


Det rullar på :) katrin springer som en tok bredvid oss och fotar som en papparazzi haha! :D


Alicias favorit-cheapmonday-jeans gick sönder :( så imorgon efter skolan ska vi baka kakor och sälja så vi kan åka till stockholm och köpa nya! :D nice va? ;)


visst är det en fin bild? :D


Katrin är en bra fotograf :)


Det var så jävla skönt att basta!

Efter den mysiga kvällen hos issa åkte jag över till fia och sov hos henne! ja, ni såg ju hennes inlägg, right? ;) snoozade imorse innan jag åkte iväg till min träning som började 10, sen hände ju det där med Tilde och nu sitter jag här! :D

hur har eran dag varit? :)

Kramisar!







Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0