tjejkvällen! and the guy night..?

Hade ju tjejkväll i torsdags! vi 5 är verkligen de 5 tjejerna i jeans eller hur man kan säga, vi är som ett pussel, alla bitar har olika färg men passar ändå! åå vad jag älskar dem! alicia kom tidigare så vi lagade taco och moffade som tusan! vi kunde knappt gå efteråt, nästan rullade fram haha ;) sen kom issa och fia efter fias träning, de käkade tacos de också hos mig :D sen får jag ett sms av katten att vi ska fira min blogg imorgon! ;D så min pappa åkte och hämtade henne! ingen fest utan katten haha ;) eller, det hade det väl blivit endå, men inte kul med en tom stol som hon borde sitta i! ;)

hade mysigt som fan, lyssnade på musik, dansade och var allmänt flummiga! sen fortsatte vi festen inne i mitt rum, fia och jag sov i samma säng, katten kände sig ensam så hon kom också och la sig där bredvid oss! gick hett till hehe! ;) vi dygnade hela natten! eller typ, fia och alicia var trötta så issa, jag och katten gick ut i tältet och busringde lite haha! :D så var det en konstig brud som ringde till dig och snackade massa skit vääääldigt tidigt i fredags morse? jaa, då var det jag! :) däckade typ 7, halv 8 och issa tog en massa skitfula bilder på mig när jag sov! fy på dig sötnos! :)









åt mysig frukost tillsammans halv 10, kollade på film, MOFFADE glass och fixade oss lite innan vi åkte in till stan. Jag hade ju träning ;) var skitroligt! :D



Efter träningen åkte vi och hämtade älsklingen, sen vidare och hämtade tobbe ;) blev en till natt då vi dygnade! :S mådde inte bra efteråt kan jag säga! sov till 3 dagen efter som jag berättade! 

Vi vaxade oliver och tobbe blev sur för att jag somnade när han ville kolla på film :(



På lördagen åkte vi hem till tobbe och oliver tog bussen hem till sig, han var skittrött  stackaren :( tobbe och jag åkte till stan och kollade bio! :D karate kid! berättar om den snart ;) 



finns säkert mer att berätta och en massa bilder att ladda upp, men de kommer senare ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

sv; har lagt till dig nu, lägger du till mig? :D

2010-08-09 @ 19:57:07
URL: http://elleneliza.devote.se

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0