Min shopping :)

Var ju och shoppade med issa i förrgår :) när vi kom in på vero moda var alla helt crazy därinne! en kille kom fram till och och började snacka som fan! men han hjälpte mig iallafall ;)

- Tja brudar! ni ska börja skolan nu va! KUL! du behöver kläder! hmm.. få se på dig! sån stil.. då går vi hit! mörka eller ljusa färger? st. x small ser jag! det här linnet blir supersnyggt på dig! och det här! och den här tröjan! vi har värsta bra pris på byxor just nu också! *tappar alla kläder* fan, ojdå. *slänger upp allt över axeln* nåt mer du behöver? inte? då kör vi!

puttar in mig i provhytten och står och sjunger och dansar utanför medan han väntar på att jag ska bli klar. 

- Det där blev ju jättesnyggt! nu får du mannekänga! *blablablablablablablabla*

sen står jag vid kassan och ska betala, då hoppar det fram en liten kille som jobbar där och ställer fram 3 nagellack framför mig, de här ska du ha! 80 spänn, du kan inte hitta finare någonstans!

Shit! alla snackade verkligen OAVBRUTET! vi var helt snurriga när vi kom ut därifrån! 

Men lite grejer fick jag med mig hem iallafall! :D


Från Vero Moda :)


Gina :)


Monki :) lite stor men.. det går till tights! :D


Också från Monki ;)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja precis:) vad ska du hitta på idag?

2010-08-21 @ 12:54:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: alice

i ca sju månader :)

2010-08-21 @ 12:54:17
URL: http://aaaaliice.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0