KUL DAG

hej!



Kom precis hem från träningen var jätteförsenad imorse, inte bra kim! var meningen att jag skulle hem till Jesper och plugga senare idag men har ingen skjuts så det sket sig :( det går inga bussar här i skogen haha! ska duscha nu så jag luktar vinbär eller nåt. bye!

såhär såg jag ut igår iaf :)



innan jag ångrade mig och bytte om, jeansen från den övre bilden och tröjan från den nedre



hade värsta dåliga hårdagen..



tur att jag har min bästa vän! ♥





fikade med jesper igår! :D



innan han följde med mig till vilsta och tittade på tjejernas sm :) GRATTIS TILL VINSTEN! sen åkte han hem och jag gick in till killarna i vilsta. Efter deras träning följde jag med hem till christian :) jag är så bra på att laga mat right?! :D

Gratisbio.se

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0