again and again

sitter här och skriver uppsats efter uppsats om mellanöstern, tar aldrig slut! (mellanöstern är rätt stort ju, kan ta ett tag) samtidigt som jag dricker skitäcklig päronjuice som man blandar själv från ica, mums! :D fast jag egentligen borde varit och tränat.
Imorgon ska vi iaf gå och lyssna på en man som har varit med om förintelsen, så himla starkt ! ska bli spännande! :)
ska göra om bloggen förresten! alicia ska hjälpa mig att pilla ihop en header sen får jag väl leta upp nån hacker som kan fixa koderna! ;) tips eller?

Upptäckte igår att jag är väldigt trög. Sammanlagt kanske jag har suttit och funderat på hur man får in sina bilder från iPhonen till datorn i tre dar eller nåt! läst manual och googlat. Råkar sen klicka på den här datorn och bilderna ramlar in, smidigt va !

Var och klippte mig i strängnäs förut förresten! fick värsta volymen, kolla!


sexigt, med röda ögon, tack jag vet

nee skoja bara, det blev skitsnyggt och than var jätteduktig! :D

tänker ta en paus nu och kolla på robinson med familjen, gillar det inte så mycket men tänker kolla endå!

(observera att jag vet att det heter "ändå" jag skriver med e bara för att reta christian som tycker det är sååå fel!) här har ni honom förresten!

snygg va! och bra färgsinne och så också :D


Gratisbio.se

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

häärligt :D! jomen det är heelt okej :)



åh tack vad glad jag blir! tycker inte det själv dock, men det är väl så det är haha! o söt är du oxå ska du veta för den delen :)!

kram

2010-12-12 @ 16:13:44
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0