<3

Jag har börjat fundera. Alla saker vi gjorde tillsammans du och jag, var de falska ända från början? inte för mig. Du var en av mina bästa vänner någonsin, vi kunde sitta och prata i telefonen skitlänge på kvällen, låtsades att vi la på, gick och la oss och ringde varandra igen. Du kunde prata med mig om allt och jag kunde prata med dig om allt. Jag trodde verkligen att vi skulle vara vänner för alltid, men saker förändras. Jag vet att det är något du hatar med mig, jag undrar vad det är. Var det alltid så? jag vet inte. Men jag saknar dig, det är som den där idiotiska gruppen på facebook: "Jag saknar inte dig, jag saknar den du var förut." precis så är det. Det hjälper att prata, jag har försökt men jag finns inte för dig. Så jag säger nu att jag släpper dig, gör som du vill jag bryr mig inte längre. Är det något du vill säga till mig så säg det. Vi skapade ett ordspråk tillsammans, kommer du ihåg ? ♥

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0