One day in tha puul..

Var ju och badade med lite syskon nyss, kom typ nyss in, här kommer bilderna.. ;)


Jag i våran NYA SUPERSTORA BÅT SOM VI SKA ÅKA RUNT I HJÄLMAREN MED! Wieehoo!


Emil och jag :)


Emil fick för sig att kasta ur mig ur båten så jag laddade upp genom att hålla för näsan ;) (ser nu hur sjuk man ser ut när man håller för näsan, ska aldrig mer göra det haha :P)


Och där var jag i. Den starka lilla ungen.. ;)


Sen körde han in i mig med båten..


så jag dog..


jag låg där och var död ett tag..


tur att jag höll för näsan så att jag kunde återupplivas igen va..? ;) kanske ska fortsätta med det.. haha hmm.. ;)

puss /Kim

Kommentarer
Postat av: moa

Gullig blogg :D

haha , jag håller oxå för näsan, alltid.

Men vafan who cares? vi är väl coola ändå :D??

2010-07-16 @ 20:22:55
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0