Blev jättebesviken när jag inte vaknade av...

dsc02063 (MMS)

Blev jättebesviken när jag inte vaknade av att ha solen i ögonen :( inte för att jag brukar det, vi vaknar av en irriterande väckarklocka som ringer klockan sju :-P känns som om det är ett stort moln just över oss idag haha ;-) vi är på stranden nu iallafall, det är jättevarmt fast det inte är någon sol :) spelade beachtennis när vi kom ner hit och nu har vi badat, vet inte om vi ska vara här hela dagen vi kanske åker någon annanstans och letar reda på solen! :-D fick låna en bok av emilie som jag ska läsa nu :) (säg det till oliver! HAHA!:-D) aa så skriver sen, puss på näsan. /Kim


Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0