botemedel för spysjuka?

Var ju meningen att fia skulle komma hit och mysa med mig idag, men hit vågar nog ingen komma! nej, jag skojar det är inte så farligt och det är inte jag som spyr. Vaknade imorse av att nåt sitter och hulkar i badrummet, var lilla emil :( men tror inte att det är så farligt för han brukar spy när han får feber :S somnade om efter ett tag och vaknar igen när mamma kommer in i rummet och sliter i sängkläderna och säger att hon ska tvätta *SUCK* var ju bara att gå upp när hon rycker loss kudden haha ;) har ätit glass och försöker göra min söta lillebror lite gladare! :D har ni något tips på hur man kan få honom att må bättre? =) får se hur det med fia blir idag, saknar henne som fan! hörs snart!
puss /Kim

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0