design

hej, har setat och pillat med kod/stilmallar och koder i nån timme nu och fixat till min design här på bloggen lite :) vad tycks? ;) jag är ju inte nån superhacker när det gäller bloggar så.. är ganska stolt hahah :P har inte hänt så mycket idag, åkte in till stan en stund och köpte lite välbehövlig skit haha ;) hade ett paket på posten också, var tydligen en rakhyvel som jag hade beställt.. hehe ;)
En sådan här var det, får hoppas att den är bra då =)
Gick nyss ut och badade i poolen, så jävla skönt att bara kunna gå ut och bada när man vill, när det är sol, när det är regn, direkt på morgonen och mitt i natten om jag så vill! :D jag håller på att ladda upp dagens bilder nu, så lägger upp dem sen :)
puss /Kim

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0