Fyfan för att läsa! Jag tänkte att jag sku...

Fyfan för att läsa! Jag tänkte att jag skulle vara lite duktig och gå och lägga mig tidigt och läsa en bok så det gjorde jag. Jag höll på att läsa "låt den rätte komma in" så fortsatte med den och nu mår jag så sjukt dåligt så det är inte sant! Vad är det för människa som kan sitta och skriva en sådan vidrig och hemsk bok egentligen?! Och med så mycket detaljer och inlevelse så att man börjar gråta? Aa jag mår skitdåligt, oliver orkade inte komma och sova hos mig så jag måste väl klara mig själv här i mörkret och tystnaden. Om jag inte ska komma och våldgästa tobbe? Ska fundera på det... Sov så gott ni som kan, jag kommer väl att ligga och räkna mina hårstrån på huvudet hela natten. Menmen, godnatt:* Puss /Kim


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan! Fick syn på din blogg genom bloggtrafik. Tänkte fråga om du kanske ville att jag följer dig genom Blogglovin'? Följer du mig så följer jag dig! (:



MVH Sandra.



2010-07-27 @ 01:04:34
URL: http://aloura.blogg.s
Postat av: Sandra

Nu har jag lagt till dig! (;

2010-07-27 @ 10:28:29
URL: http://aloura.blogg.s
Postat av: Sandra

sv: tack så mycket, det värmer. Ja, jag har gjort den själv. (:

2010-07-27 @ 10:29:50
URL: http://aloura.blogg.s

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0