salut

hello, vaknade för några timmar sen, försökte äta lite frukost, fungerade inte. Packade väskan till öland och städade lite i mitt rum, däckade sen igen på min lila matta i mitt rum med min fina lila kudde =) så nu är jag vaken och ska blogga lite om våran skitroliga dag på grönan haha ;) vi tog tio över 8 tåget dit, spelade lite kort på vägen och tog finfina bilder ;)
JAG HAR TAGIT DEN HÄR GRYMT FINA BILDEN! vi hade vanlig kamera på sen kom det en solstråle precis då och gjorde bilden så här fin. Jag tycker båda två ser ut som modeller, håller ni med? det blev ju bra för jag ska ju satsa på att bli fotograf när jag blir vuxen tror jag :D


Alicia och jag.


Everyone!


När vi var framme i sthlm, kutade vi till slussen för att ta tunnelbanan som gick om 1 min. Efter det letade vi reda på Djurgårdsfärjan som skulle ta oss till gröna lund.

Katten och jag på båten =)

Vi kom lite för tidigt till grönan så vi stod och väntade ca. 45 minuter innan vi fick komma in. Vi var tvugna att låsa in alla våra saker i farvaringsboxar som var skitdyra! 20 kronor varje gång man låste skåpet, så skulle skulle man hämta något fick man betala igen :P
SEN KÖRDE VI PÅ KARUSELLERNA! wieeehoo :D
Vi i tekopparna ;)

Ajuste! Alicia är såå grym! det var ett spel där man skulle träffa en tennisboll i ett litet hål på en tavla som snurrade som nästan var lika stort som bollen. Inte många som klarar att träffa där alltså ;) alicia köper en boll för 30 spänn, kastar iväg den som fan och träffar mitt i det där lilla minihålet! såå coolt! haha, alla bara skrek :D hon var den första som lyckades den dagen iaf ;) stolt kompis!
Det lilla hålet längs upp träffade alicia med tennisbollen :D helt sjukt..


Apan.


Issa och jag i kärlekstunneln.. ;)


Vi som pettson och findus ;)

Såå äckligt! den där lilla ungen trodde att jag var en riktig katt och tryckte in fingrarna i munnen på mig! fyyfaan! :S och så kom det två afrikanska killar och fotade mig där jag satt fast som katt haha ;P
Katrin och jag vågade gå spökhuset! det var skitläskigt! så här skaj såg jag ut när vi kom ut därifrån.. nej men seriöst jag var skiträdd och gick runt och skrek och drog i katrin och hon sa bara: lugna dig kim det är inte farligt, det är lugnt och jag ba: AAAAAAAHHHAAAAAAAAAHHHHHHHHWAAAAAAAAAHWWWWWWAAAAAAA!! typ..

Vi gjorde mycket mer som jag inte orkar skriva, vi har haft skitkul iallafall! ;D vi fick lite bråttom att hinna med tåget så vi sprang till båten och missade den med 2 minuter, sen sprang vi till tunnelbanan, upp till tågstationen, till biljettautomat, köpte mat, srang till tåget! vi hann precis i tid! tjohoo! :D
skriver mer sen om jag orkar, åker ju till öland imorgon! wiee! (H) ha det!
/ Kim

Kommentarer
Postat av: kim

gud vad fin du är! :)

2010-07-02 @ 21:45:40
URL: http://kimregina.blogg.se/
Postat av: Kim Karlström (jag)

aw taack! :D

2010-07-02 @ 22:27:04
URL: http://kimiees.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0