Har inte hänt så mycket idag så har inte s...

Har inte hänt så mycket idag så har inte så mycket att skriva :) vi bara Chillar och tar det lugnt här på öland :) hälsade på nicklas jidhe idag igen :) min morbror petade till och med lite på honom!:-o Haha ;-) sen har vi gått runt och tittat på saker i typ tre timmar:-S men det var mysigt :) måste öppna ett fönster nu för det är som en kokande gryta här inne, vi sover ju praktisk taget fyra stycken i samma säng haha ;) anna blir ledsen över att det kommer in myggor och försöker skrämma mig med att det står en man där utanför fönstret :( men det tänker jag strunta i och öppna det endå :-D om hon inte vill ha en kokt kusin vill säga och det tror jag inte att hon vill ;) anna kan inte sova så vi sitter nog uppe några timmar till och spelar kort och snackar skit :) ha det så bra, Pusseli. Förresten så har vi blivit ganska bruna vid det har laget.. ;) /Kim


Kommentarer
Postat av: jenna

vart på öland är du :)?

2010-07-09 @ 21:53:53
URL: http://lundvalljenna.blogg.se/
Postat av: Kim Karlström (jag)

Norra :-D typ vid Löttorp :) <3

2010-07-10 @ 20:19:19
URL: http://kimiees.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0