Hejhej sitter i bilen nu, tror vi ska åka ...

dsc02087 (MMS)

Hejhej sitter i bilen nu, tror vi ska åka hem :) lite tråkigt för vi fixade det ganska mysigt här ;) hmm.. Vad hände igår egentligen? Anna och jag lekte i en lekpark det minns jag ;) Haha jag är som en småunge i lekparker, springer runt och leker som en galning haha :-D undrar hur många jag har klättrat i här på öland... ;) lägger upp bilder när jag kommer hem! :-D sorry att jag inte har bloggat, men är ju på semester så får ju ha lite överseende :) fast om jag hade en laptop så skulle det ju vara peace of cake eller hur man säger :) men nu är det ju såhär att jag inte vet hur man köper dator, kan inget alls om sånt :-S datorer och tekniska program och skit ;) Idag har vi packat och städat huset, innan vi åkte ner till sandbybadet för att bada och sola :) var skitfint väder och jättevarmt innan värsta jävla molnet kom fram och förstörde allting! Ibland hatar jag verkligen gud när han är på så dåligt humör och bara förstör! Tror inte att jag tror på honom :) jag är min egen gud! :-D vi körde vidare neråt på ön för att äta och då blev det pang! 35 grader och strålande sol ! :-D vi badade i köpingsvik, det var jättelånggrunt så jag gjorde lite gymnastik där;) vi hyrde en trampbåt och åkte långt ut och badade och solade också:) och vill ni veta vad jag gjorde mer ? Något som mina handbollskompisar och förhoppningsvis oliver skulle vara stolta över!:-D Tränade handboll! I vattnet :) Haha oliver pratade om att offra sig för laget eller nåt sånt, så det tränade jag på :) emil passade och jag kastade mig upp i luften och rätt ner i vattnet och sandbotten för att rädda bollen så inte william kunde ta den haha:-D så nu alla handbollsnördar får ni passa er för här kommer jag! :-D åkte sen till borgholm och tittade i lite affärer :) träffade en jättecool konstnär på stan som målade av mig på 5 minuter :-D lägger upp bild på den sen ;) köpte glass och nu sitter vi här i bilen på väg hem. Åkte nyss över ölandsbron förresten, så vi är i kalmar nu :) bilden är på min syrra och mig från igår :) jag saknade oliver lite för mycket så jag försökte hångla med henne... Fungerade så där. Bloggar mer sen, vi hörs alla söta :*Pusseli /Kimiee


Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0