hemma nu.

Heej, är hemma nu :) drog iväg till borsöknabadet där jag mötte upp tobbe, jessica, elin, filip, oliver och jesper =) badade lite och fortsatte sedan till Triangelborg ;) killarna spelade fotboll och jag låg och solade/sov i gräset (a) ;) tobbe sulade en fotboll över halva planen som landade en decimeter från mitt huvud :S och filip den jävla idioten! hoppar av cykeln och släpper den, den fortsätter rulla och rätt in i min rygg där jag sitter på gräset! :@ satanshelvetesjävlaperkule...! nej, det gjorde inte så ont faktiskt, men bara så ni vet så är filip helt störd i huvudet och det är väl kul ibland :) sen tog jesper, jag och oliver bussen mot stan och oliver och jag fortsatte hem till honom och myste :) det var väl typ så min dag såg ut idag, fast i stora drag :) och herrejävlar vilket pundhuvud jag är! har glömt att äta något på hela dagen, käkade en skål flingor imorse och inget mer :( hatar mig själv, det här är inte bra. Ska gå och käka tre ägg nu och dricka några glas vatten, är lite yr. Sen ska jag gå och lägga mig och ska förhoppningsvis sova ut imorgon bitti :) om inte mamma och min syrra kommer inspringandes i mitt rum kl. halv 8 på morgonen och skriker att vi ska bada i poolen, bara att kliva upp och ut och bada som imorse då ju :P så godnatt så länge om jag inte kommer på något mer kul att blogga om ;) natti:*

puss /Kim

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0