hjälp ^^

Och här har ni... badambamdam..! PATRIK WANNABE HENRY-(agnesson ;))!!
Jag har en kompis som sitter helt ensam och övergiven på stan :D han sitter ungefär mellan hm och cityhuset som han beskrev det :P menmen, jag orkar inte åka och möta honom och göra nåt kul, så finns det någon vänlig själ därute så kan ni väl snälla gå och prata med honom :) han ska sitta där i ca. 4 timmar säger han så det är bara att passa på! här kommer en bild på den lilla kinesen.. ;)
Sorry att bilden blev så liten.. men jag LOVAR han är skitliten! även fast han är typ 14 tror jag ;)

Han är som sagt en liten kines, men jag varnar er, har man en gång börjat prata med honom så slutar han fan aldrig! man måste typ slänga iväg honom och springa som fan för att komma undan! det hjälper inte att låsa in sig heller för då står han och bankar och skriker genom dörren.. ;) En kul grej, första gången jag träffade honom så trodde jag PÅ RIKGTIGT att han var en tjej :P han hade fan längre hår än vad jag har nu! ljus röst också :D förlåt för det Patrik hehe.. ;) men var tvungen att berätta det! :D men aa, så.. ÅK OCH TRÄFFA HONOM! ett minne för livet haha ;)

puss /Kim

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0