Kim Karlström Hissar och Dissar!

Såå, nu ska även jag börja med hiss och diss nudå! :D får se hur det kommer gå med det ;)
HISS

Jag vill hissa volym! jag älskar 70-tals håret med stor volym och mycket hår! jag tycker det är grymt snyggt och skulle inte ha något emot att vara född på 70-talet ;)









DISS

En stor fet diss till alla jävla, äckliga, irriterande BROMSAR som finns här där jag bor! har fått två stora jävla köttsår av odjuren! så en diss till er, hoppas att ni känner er nedtryckta nu era idioter!


Jag skojar inte, så här stora är bromsarna hemma hos oss! ni kan ju tänka er vilka sår det blir av dem.. :(

puss /Kim

Kommentarer
Postat av: Jullsaaan

Härlig volym på håret!! :D

2010-07-17 @ 20:28:48
URL: http://jullsaaan.blogg.se/
Postat av: knosen

Kofluga/ Otroligt smart ,smyger ljudlöst på dig mig,alla bakifrån och sååå? biterrrrrr!!! Finns där det finns djur,vid kraftig blåst, vind försvinner dom/ För övrigt? Pippi Långstrum har fått en Twin(du) Fortsätt så(i dig bor det lekfulla barnet)

2010-12-23 @ 08:17:40

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0