Morgoninlägg.

Hejhej alla morgonpigga, nu har jag täckning ett tag! :-D är påväg till sandbybadet för att bada nu, inte den skönaste sand på stranden vid huset haha ;) såg nu att inlägget som skulle publicerats igår skickades nu, så kan det gå haha :) kan ni tänka er att jag gick upp halv 6 imorse?! Det är ju 10 mil från vårat hur till stranden vi vill vara på så det tar ju ett tag att komma dit ;) vi vill ju hapå många soltimmar som möjligt :) aa, men där kommer vi vara idag, skriver när jag har täckning:-D nu ska jag sova tills vi är framme, natti! Puss / Kim

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0