Natti

Sitter fortfarande i bilen. Är så jävla varm så jag tror att jag kommer dö snart! Klockan är tolv på natten och det är fortfarande 25+ ute! Har tagit av mig alla kläderna förutom tröjan och ligger över mina syskon nu :) eller är det dem som ligger över mig ? Eh, jag vet inte. Är så trött, fast endå inte.. ;-) ska sjunga lite! :-D fast ne, det gillas nog inte eftersom de sover. Skönt att komma hem och sova i sin egen säng utan sand i, att kunna dricka vatten som inte är kolsyrat för att man inte kunde dricka det i stugan som var järnfyllt, och att sova länge imorgon bitti! :-D nu ska jag försöka sova lite tills vi kommer hem, godnatt. /K

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0