regnigt :(

Godmorgon alla! vaknade inte nyss men, det var ju lördag igår =) åker hem till tobbe och kollar på någon film idag, rätt väder för det haha ;) sen kommer älsklingen hit och sover hos mig! hmm, blir nog ett väldigt litet inlägg det här och sånt gillar jag inte! har dammsugit skitmycket idag haha :D hela huset! blir ni stolta över mig? ;) hoppas det =) jag HATAR verkligen att det regnar så här mycket, jag är en solmänniska! (H) är det sol, ja då solar jag och badar! så ska försöka hålla humöret uppe idag även fast det är ett sånt jävla skitväder! :D hahahah, har börjat märka att jag svär jävligt mycket! fan där kom det igen! det går verkligen inte, jag uttrycker mina känslor så :P menmen, söker man på "jävlar", "fan" eller "helvete" mm. på google så svär jag på att min blogg kommer upp högst upp haha! :D haha.. svär! dålig humor har jag också. Ber om ursäkt för det här, men är jävligt trött :D ha en bra dag allihopa, för det kommer jag att ha! :D
puss /Kim

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Vilken härlig blogg du har! :) Lägger till dig på bloglovin :)

Kolla gärna in min blogg som är en av Sveriges största musikbloggar :) Om du gillar den får du gärna följa på bloglovin! kram



P.S. Har du något musiktips får du gärna lämna det! En kompis eller din egen låt kanske? Kommentera, bara :)

2010-07-25 @ 18:20:44
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ville ha tips om bloggar, inte om att få besökare ;P

2010-07-25 @ 19:12:10
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

Vill du vara med och tävla om läskigt goda VIMTO-drycker? (; isåfall klicka här:

http://mirandaland.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-vimto-platta.html#comment



det enda du behöver göra för att vara med är att svara på två enkla frågor, svaren står i inlägget så läs noga! för större chans, skriv ett inlägg på din blogg om att du är med och tävlar (det är inget måste)



/kram, miranda!♥

2010-07-25 @ 21:24:37
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

perfekt :D <333

2010-07-26 @ 17:23:36
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Darksess

Avskyr det här ruggvädret. Känns som höst fast sämre eftersom det inte är klar och härlig luft.. Suck.

2010-07-26 @ 17:41:45
URL: http://www.darksess.com

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0