sjuk :(

IRRITERANDE! Sitter här och är genomsjuk :( en äcklig jävla feber som sprider sig genom min kropp samtidigt som jag fryser :S haha vad konstigt det lät :D men går runt här hemma invirad i mitt stora duntäcke och dammar ner för jag fryser så mycket buhuhu ;( har börjat droga alvedon nu så det borde nog bli bättre snart så jag kan sova :D


Ja, såhär ser jag ut nu, med en stor tofs mitt på huvudet haha!

lyssnar iallafall på massor med good musik :D
åå juste! har ni sett musikspelaren jag har lagt in på bloggen? tipsa mig gärna om musik ni tycker är bra så att jag kan uppdatera den! =) tittade lite på desperate housewives imorse, mysigt. Vad finns det för kul att göra när man är sjuk? inget! finns det några huskurer eller något som gör att man blir frisk snabbare? ska göra den där c-vitaminbomben som Alicia lärde mig förut, hoppas det hjälper! kan lägga upp receptet sen till alla mina sjuka läsare haha ;) kommer nog sitta här och försöka fixa designen och lite coola saker till bloggen och er idag, har tröttnst på den, eller kolla på någon mysig film! hoppas jag inte smittade Oliver bara.. hoppas inte det! ha det så bra,

puss /Kim


Ojoj, vad gammal bild på mig jag hittade i någon av våra lifecam filer hah! vad är det för fel på våran webbkamera förresten? man ser ju ingenting i den!

Kommentarer
Postat av: johanna

krya på dig



Kolla in min blogg och om du gillar den så kanske vi kan följa varann på bloglovin? Eller något annat :)

Jag skriver om sex, kärlek, skönhet, tips och lite om min mig :)♥

2010-07-29 @ 15:01:52
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0