stefan?

Okej, nu ska jag presentera er för en asgullig liten man som vi träffade på öland. Han kör den enda MCtaxin i hela sverige, coolt va? ;) vi såg honom första gången när vi klev ur bilen i Borgholm, han såg skitgullig ut så där som små gamlingar kan vara :) sen skulle vi äta och då kommer han och käkar på samma ställe haha och sätter sig vid bordet brevid oss med sin motorcykel ;) jag tyckte det var ascoolt när jag hörde honom säga att han var den enda i sverige så jag bad mamma gå och prata med honom :D och det gjorde hon, hon frågade om jag kunde få ta en bild till min blogg haha ;) han blev skitglad och ville gärna vara med på bild! tur va? ;D sen frågade jag om det var dyrt och sa att jag ville åka med haha! :D så det gjorde jag och mina syskon satt i sidovagnen, kostade 80 spänn för att köra runt några varv där i Borgholm vid hamnen ;)
Drogad bild HAHAHA! :D

Så är ni någon gång i Borgholm, åk mctaxi med Stefan han är helskön! han hade musik i den där också :D skithög!
puss /Kim

Kommentarer
Postat av: Michaila

Haha vilken sköning:D

2010-07-25 @ 02:18:03
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: Lillsyrran

Japp skitkul!=)

2010-07-25 @ 17:13:13
Postat av: MC-taxi Steffe

Hej kompis!

Kul att du gillade racet i Borgholm ;)

Hör av dig när du och syskonen vill åka igen på den världsberömda åksnurran. Hittade din blogg då jag googlade mc-taxibilder.

Ha det fantastiskt bra och kör lugnt :D

2010-08-07 @ 20:04:06

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0