tard

Har ni någon gång känt en irriterande känsla i hela kroppen? som om ni vill sova, titta på tv, är skitmätt och hungrig, vill ha en hund och samtidigt vill ut och ta en lång springtur även fast man vet att man egentligen inte orkar? okej, allt kanske inte stämmer in, men mina ben drar år olika håll! ni som läser det måste tro att jag är helt sjuk, men det är bara att lära känna mig, då upptäcker man att jag verkligen är helt sjuk ;) känner ni någon som heter anton saarela? han är helt sjuk! :D den enda personen jag känner som kan vara tyst och sen slänga in en helt RANDOM kommentar som INTE ALLS passar in. T.ex.

Kim: Karl Gustav den II måste ju vara undersåt till Adolf den Hitlige för att de skulle kunna få ett barn tillsammans med Maria, eller hur? (så ni vet så hittar jag bara på nåt, jag är inte trög.)

Katrin: Jaa, fast Karl den Store var ju ärkefiende till Maria redan fån början och då kunde de ju inte få något barn?

Anton: Du Kim. Har din mormor glasögon? eller har jag drömt det? (Bara så ni vet, han är trög.)


Här har ni en bild på lille Anton. Han är helskön! visst är det en gullig bild btw? =)

Har ju något konstigt som hemsöker min hjärna just nu, så ska chilla och titta på någon film! ha det!

puss /Kim

Kommentarer
Postat av: MEvie♥

tack så jätte mke, allt bra?=)

2010-07-26 @ 22:18:07
URL: http://mevie.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0