filmkväll

Gårdagen spenderades ute i borsökna med min storebrorsa tobias sjöberg och hans sorroundljud haha ;) oliver, älsklingen kom dit också! tobbe som är så teknisk försökte koppla datorn till tvn och högtalarna, jag blev lite rädd att något skulle explodera men det fixade sig ;) ljudet var så högt att fönsterrutorna skallrade haha:D vi tittade lite på film, hmm vilka var det.. ? eragon var det! och någon valpfilm som tobbe tyckte attd et var jättesöta hundar i :D snowdog eller nåt ;) sen skulle han skilla och laga mat också! en händig man haha! jag fick låna en av hans tröjor, en grå jäääääääätteskön munkjacka (som han aldrig kommer att få tillbaka mohaha) för det blev så himla varmt så man dog ju nästan! har den på mig nu. Som sagt den är jätteskön och det står KIM med stora bokstäver på hehe ;) när oliver och jag hade tröttnat på tobbe och hans skills så åkte vi hem till mig och käkade pizza! :D somnade sen i min stora assköna säng och vaknade upp i skogen?! :O hur kunde vi hamna där?! :S aja, vi hittade tillbaka iallafall och är helskinnade som tur är ! :D nu ska jag se vad jag ska hitta på, blir säkert något jättekul som vanligt! ha det så bra! tog inga bilder så slänger upp någon helt random från google eller nåt så ser det inte ut som ett sånt där irriterande, tråkigt inlägg som ingen vill läsa. Bra va? ;)
En sån här skog vaknade älsklingen och jag i! kan inte fatta hur vi kunde hamna där, börjar nästan misstänka tobbe :S SOM SAGT FOTADE INTE, SÅ LÅNAD BILD!

Puss /Kim

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0