sköna killar, och så lilla jag.

Är hemma från sköna Tobias Sjöberg med flera! är skittrött, skithungrig och sjuk, Anton som smittade mig ;)

Igår fick jag iallafall skjuts till borsökna där jag mötte upp Anton vid kiosken så fortsatte vi till min mormor och morfar för att hämta min cykel! :D min kära gamla cykel, som jag inte cyklat på på en hel månad, MINST! sen cyklade vi på våra skitsnygga cyklar till Tobbe och hittade honom sittandes i källaren och spelade fifa, jävla skitspel! hehe :) så medan Tobbe utklassade anton på fotboll satt jag som dj och fixade musiken! :D inte konstigt att alla blev så taggade ;)

Sen när min lilla älskling Oliver kom så cyklade vi och badade. Det var sjukt kallt i vattnet! man fick ju nästan en chock när man kom i, mycket varmare vatten på öland! ;) hemma hos tobbe igen så lagade vi äppelpaj, eller smör/socker/mosiga äppelbitar-soppa kanske man ska säga hahah ;) vi gjorde skitgoda äppelbitar med mm.. kanel, mm.. socker, mm.. tacokrydda, mm.. salt, mm..diskmedel, mm.. dill, mm.. en massa annat skit som vi hällde i! jesper sötnosen kom lite senare också, och smakade på våran smör/socker/mosiga äppelbitar-soppa =)

OBS! LÅNAD BILD!!

Sen fick vi för oss att vi skulle tälta hemma hos tobbe så anton skjutsade mig på cykeln hem till honom för att hämta hans 3-mannatält medan oliver, jesper och tobbe cyklade till ica och köpte dricka. Hahah, anton saarela är så jävla skön! är glad att jag känner honom ;) han satt och fuskade sig igenom ett helt monopolspel haha, fatta vad svårt! ;)



Tittade på fredag den 13 i Tobbes källare, en sjukt äcklig overklig, psykopatfilm, isch! :S tur att jag hade min söta pojkvän liggandes över mig och satt mitt bland alla mina muskliga killkompisar! inget kunde skada mig hah! innan filmen gick vi runt lite i området, ställde oss mitt på fotbollsplanen i triangelborg och gjorde inte ett skit och satte oss i en busskur där vi nästan däckade. Gick runt och tog lite roliga bilder som ni får se senare också ;)

Vet inte om jag får säga det här för det är så grymt äckligt och de tycker säkert också det men jag kan ju ge er en gåta haha ;) så här kommer den.. vänta på den.. BANG! Vad händer om 4 knäppa killar klunkar i sig en hel flaska fanta, kommer på att kiss är gult och att de är jävlig kissnödiga och att grannens grönsaker sitter några meter bort helt oskyddade? vad gör de med flaskan? jag lovar ni vill inte veta, jag vill inte veta!



Sen kröp vi in tältet som vi hade pulat in massa dynor, kuddar och täcken i. Jättemysigt blev det, och skitvarmt, skitkallt, skittrångt och skitläskigt haha :D men det funkade ända tills Tobbe och Jesper fick nog och gick in och la sig i Tobbes källare och kollade på film ;) jävla mesar! så det blev bara jag, oliver och anton kvar i tältet =) skitsamma, vi fick mer plats och det blev mysigare :D

Så här stort var tältet vi sov i. Tänk bort comofärgen och lägg till lila bara;) OBS! LÅNAD BILD!!

Vaknade på morgonen och alla var hungriga. Fan dessa killar äter asså! det är bra! :D hur skulle de annars kunna vara så starka och ha så mycket muskler haha? ;) Anton stack efter ett tag och Oliver och Jesper också. Tobbe cyklade med mig ner till stora badet i borsökna innan han skulle åka träna med fredde i ärla, snällt va? :) där mötte jag upp min mamma och mina syskon, badade och solade! (H)

Vi blev lite sugna på glass så jag cyklade till kiosken med Emil på pakethållaren, köpte glass, träffade min tränare Anders lite grann och mötte även upp kära Louise bebe! längesen, vi får höras! ;) lämnade cykeln hos min mormor och morfar och köpte varsin tiptop till dem :) åkte hem och nu sitter jag är. Är verkligen skithungrig har typ inte ätit sen igår, kanske ska ta en macka? ne vafan, vi har växthus! jag pallar en gurka istället ;) ha det så bra alla sötnosar! :*

puss /Kim

Kommentarer
Postat av: Anonym

blubb

2010-07-28 @ 20:14:53

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0