Veet- värmeskit

Är på sjukt jävla dåligt humör! ska inte spa göra så att man blir glad och mår bra? jag mår skit och är jävligt arg! jag kan väl börja med att säga: köp aldrig, Aldrig, ALDRIG den här produkten nedan!



Anledningar:

1. Den fungerar inte.
2. Den fungerar inte alls!
3. Jävla skitprodukt, den borde inte få säljas ALLS!
4. DEN FUNGERAR FAN INTE!

Jag tänker kräva pengarna tillbaka!


Okej kanske inte kräva pengarna tillbaka, men hade Katrin varit här så hade hon tvingat mig haha ;) den var FÖRSTA anledningen till att jag är så arg! här kommer den andra..

Blev ju sur för att vaxskiten inte fungerade såklart, så drog fram rakhyveln istället, råkar dra den snett på något konstigt sätt och river upp ett stort jävla köttsår på benet, djupt var det också och blödde som fan! det såg ut som om jag hade mördat någon i badkaret för allt blod! svider som tusan nu.. :(
ANLEDNING 3!

Köpte ju en peeling också, den FUNGERADE kan man ju säga! jag är INTE ALLS brun längre, ALL bränna bara FÖRsVANN! ser ut som en jävla antarktispingvin nu ju! HELVETE! ska sola varje soltimme som går nu framöver!

Måste sluta skriva nu för jag har en granatäppelmask i ansiket som har stelnat klart så jag knappt kan blinka haha ;) kommer säkert gå åt helvete med den med! nejdå, glada tankar haha :D hörs sen darlings!

puss /Kim

Kommentarer
Postat av: matilda

Nu har jag länkat dig ;-)

2010-07-30 @ 22:10:44
URL: http://Matildapalmqvist.devote.se
Postat av: cindy

hahah , den verkar ju skitbra :O men ska nog följa ditt råd :)



vilken går du i på stålforS? :)

2010-07-31 @ 19:14:05
URL: http://ciindys.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0