happyface

Ni skulle sett mitt happyface imorse, yes det är sol! :D men nu ska det ju bli åska så blir nog inget borsökna eller vilsta idag =( jag saknar oliver så himla mycket, tur att jag åker till honom idag :* <3 har börjat packa lite också :D och jag har ångrat mig, jag har jääääävligt mycket kläder haha ;) OCH jag läste på en blogg om en grej som kan stoppa våldtäckter! assmart fast kanske inte så skönt om man har den på sig haha :P kanske skriver om det senare ;D ha det bra så länge! ;) ojdå himla mycket "och" med här, skulle inte lotta gilla hehe..
/Kim

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0