jävla insekter !

Cyklade iväg med Anna till Viboö för att leta efter näcken med mina syrror på paketthållaren :) synd att vi inte träffade på honom men det var verkligen jääätteskönt i vattnet! även fast det blåste ganska mycket ;) när vi hade badat klart och skulle gå och byta om i en omklädningshytt blir vi attackerade av en hel jävla getingsvärm! vi höll väl typ på att välta hela hytten så som vi sprang runt och skrek :S väldigt pinsamt när en barnfamilj stirrar och börjar skratta åt oss.. men vi tar nya tag och bikar hem i full fart! :D då kommer det nån jävla trollslända och klatchar mig rätt i ansiktet! en riktig bitchslap kan jag säga! fick värsta röda märket haha ;D nu lyssnar vi sönder min favoritlåt och luktar blommor av våra vackra blomsterkransar som vi gjorde tidigare idag, vi är verkligen ju jättesöta i dem :)


Vi bjuder på en liten söt bild på mig och min kära kusse =)


/ Kimiee


Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0