klantig..

Guud vad blonda vi är! det måste gå i släkten haha ;) vi satt vid datorn och trodde att vi tog bilder (det gjorde vi ite) när min lillebroro ropar att vi ska komma och smaka på hans chokladbollar. Alla reser sig helt normalt för att gå ut ur rummet, utom jag som får ensladd mellan tårna och snubblar. Jag reser mig och ramlar direkt lver en stol och landar på en leksaksgitarr som börjar spela skithögt! jag får panik för min lilla ettåriga kusin ligger och sover i rummet bredvid och får absolut inte väckas, så jag slänger in gitarren under annas madrass, lägger mig på den och kväver den tills den tystnar! vi går iväg oxh fikar och när vi kommer upp igen upptäcker vi att datorn har filmat allt hela tiden! har försökt att ladda upp filmen i flera timmar nu, men det fungerar inte. Försöker igen imorgon =)

/ Kimiees

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0