Nattblogg! Kom nyss hem från grönan och sk...

dsc02235 (MMS)

Nattblogg! Kom nyss hem från grönan och skitmysiga tjejer :)<3 är så trött att jag inte ens vet vad jag heter :-S eller kim heter jag ju.. Aja är jättetrött iallafall så berättar om min dag imorgon om jag orkar vakna haha ;) Hmm har ätit korv nyss, jag äter aldrig korv för det är skitäckligt! Och igår åt jag gröt, jag verkligen avskyr gröt!! Vad är det för fel på mig!? Men det är ju inget fel, det är ju bara bra att förändras till det bättre. Nu har jag ingen aning om vad jag snackar om så ska nog ta och sluta nu, gröt tror jag sa :) jag lägger till en bild på någon av oss, får se vilken det blir, godnatt!:* /Kim


Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0