öland på fredag!

Sitter och funderar på vad jag måste hinna med i veckan.. Vi åker ju till öland på fredag, kommer bli fullt hus med 13 personer haha :D men det är kul! ;D
  • Träffa älsklingen, annars dör jag<3
  • Bada med Louise och träffa biffen
  • Träffa Robin och lämna tillbaka hans tröja haha!
  • Fira morfar
  • Åka till stockholm för att gå på grönan! :D
  • Shoppa
  • Titta på ny dator och headset som är sönder
  • PACKA!!
  • blogga ;)
  • Och så TÄNKER jag släpa med mig Katrin för att käka sushi om jag hinner! verkar skitäckligt men man måste ju prova allt, eller hur? ;)
  • Sen vill jag ju såklart sola och chilla lite också ;)
Vi får väl se om jag kommer på något mer haha!
/ Kim

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0