jordgubbar och grönt te.. mmm.. !

Hej igen ! Är hemma nu och sitter och dricker grönt te =) åkte direkt från kusinerna hem och duschade, till mormor och morfar och hjälpte till lite, cyklade sedan till Alicia i hennes sommarställe i Närsjö :) det är verkligen jättefint där! alla är så himla positiva människor också, så man blir helt lycklig :D har kommit upp i 4 koppar te än så länge, och SHIT vad man blir kissnödig av det alltså! läste på en hemsida att det är bra för en hiiiimla massa saker, bla. cancer, allergi, solbränna, akne, ämnesomsättning och för tidigt åldrande. Det med för tidigt åldrande verkar ju skitbra eftersom jag är rädd för att bli gammal haha ;) men inte kan det vara bra för kissblåsan inte! menmen, det får bli sex koppar om dagen har jag bestämt! :D hann gå ut i vårat fina jordgubbsland idag också, fullt med röda supergoda jordgubbar! :D wieehoo! :D nu blir ni allt avundsjuka va ;) imorgon ska vi fira min gulliga morfar som fyller, kanske träffar Alicia också en stund om vi hinner :) hm.. nu borde jag nog äta något och gå och lägga mig. Ajuste! kom på att jag har en bok hemma som jag lånade av min kusin för vääldigt länge sedan, typ förra sommaren ;) den var jättetjock och jag tyckte den var så bra att jag inte ville läsa ut de sista 50 sidorna, så jag slutade läsa. Kommer typ inte ihåg vad den handlar om men måste ju veta hur det slutar så ska nog läsa slut dem snart också ;) säger godnatt nu ifall jag inte skriver något mer, så godnatt! :*
/ Kimiee
Gud vad jag älskar sommaren, och att få tillbringa den med de personer
jag gillar allra mest. Alla är inte med på bilden, men här är några av dem.

Kommentarer
Postat av: evelina

Aaahh, vad glad jag blev när jag såg att du hade skaffat blogg! :D

2010-06-26 @ 22:55:30
URL: http://minvaggvisa.blogg.se/
Postat av: Kim Karlström (jag)

Jaa vad kul! vi kan byta länkar :D saknar dig verkligen skitmycket evve!

2010-06-26 @ 23:45:10
URL: http://kimiees.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0