BILJARD, BIO OCH ISTE!

Hello! tillbaka =) vad vill ni höra om först? idag eller igår? igår! yeah!

Igår slutade jag halv 12, så himla skönt! men då åker jag (idiot som är) till min gamla klass och pluggar matte nån timme?! aa, men det var kul =) åkte sen ner på stan och träffade katrin, alexander och daniel ett tag innan jag tog bussen hem för att duscha och fixa mig.

"Lite update om Daniel. Han glömmer sina saker överallt!"


Katrin och fia när du fotar sin bil.

När jag duschat och dragit på mig mitt nya utseénde så åkte jag ner på stan igen och träffade underbara derice, daniel och alexander. Vi gick till nån kina/thai restaurang där de hade biljardbord, var skitkul :D vi skulle på bio senare så vi gick till godisland och köpte lite saker. 


såhär spelar jag biljard om ni undrar

Vill bara tipsa om isteet som jag drack till mina bröstcancerbilar på bion igår, underbart gott! iste med persikosmak mmm..

Sen hämtade vi fia på hennes träning och gick vidare till donken där daniel satt och trollade. Alicia kommer inspringandes och hon och jag sprang i förväg till bion som började om två minuter medan de andra väntade på sin mat, hmm..

JAA! vi såg i alla fall hämnden som var en dansk film haha ;) men bra var den! 

END OF THE DAY-
i was home

The Slanket

Kommentarer
Postat av: Alexander KIM Dahlstedt ;)

Finaste bloggen Ever, och tack för igår vårat gäng var grymt ;) <3

2010-10-30 @ 20:58:48
URL: http://mymusicblogg.bloggplatsen.se
Postat av: anesa

hur har din dag varit? :)

2010-11-01 @ 20:33:13
URL: http://anesa.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0