IM BACK ON TRACK

Hej alla!

Som ni har märkt så har jag nu varit borta skiiiitlänge! har haft lite problem och legat efter mycket i skolan, men nu är jag på gång igen! och nu nä christian kommer och säger att jag borde ta tag i bloggen igen så är det väl bara att göra som han säger antar jag? eller? nej, men nu är jag här igen! och tack till er som följt min blogg medan jag vart borta, eller följt och följt det har ju inte funnits så mycket att följa haha ;)

har gått runt som en zombie hela dagen idag, somnade halv fem för det var så himla svårt att somna! det var för varmt, för kallt, törstig, kissnödig, plugg, sms, telefonsamtal och en massa annat som snurrade runt i mitt rum. Gick till och med upp och tränade innan jag kom på att jag kunde ju lika gärna plugga musik istället. Hade prov idag och musikalisk som jag är så fick jag ju självklart alla rätt! wieehoo ;)


sötnosen deria hjälpte mig att slå sönder en radiobil idag för vi ska använda hjulen till att bygga en egen bil, haha good luck!


älsklings derice och jag! vi kände för att kladda och det slutade i färgkrig" jag vet, jag ser ut som en mupp.






The Slanket

Kommentarer
Postat av: Norah

Fint

2010-10-27 @ 21:39:36
URL: http://nnorah.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kul att du är tillbaka! kram

2010-10-28 @ 16:40:22
URL: http://amandagibrans.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0