förlåt!

Vet att det skulle bli en bloggdag idag men gissa vad som hände? det blev en aliciadag istället! :D bloggdagen kommer imorgon efter skolan ;)

Vi slutade 12 idag så jag, alicia och katrin åkte hem till alicia. Vi ville sälja klart alla de där jävla muffinsarna så alicia kan fixa sina jeans haha ;) vi gick och gick och gick. Sen gick vi lite till innan vi gick lite till. 

Sen skjutsade alicia mig på sin snygga krona. Ni vet bygma? en drive-in butik där ma kan köra in med bilen? finns massor av plankor därinne. DÄR körde hon in! med mig på pakethållaren haha! cyklade runt några varv innan hon tvärnitade framför en kille som jobbar där. Han stod och pratade med en kund, blev lite jobbigt när jag kom på att jag kände henne :S försökte vara lite hurtig när jag frågade om han var sugen på supergoda muffins ;) sen cyklade vi in i butiken där några gulliga gubbar köpte alla våra påsar! wieehoo! :D 

tog bild på en gigantisk solros idag? :O den var sjukt stor, större än mig!


Stolt fotograf, again ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Solrosor är så fina :)

2010-09-06 @ 23:04:17
URL: http://sunkish.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0