hemma från sjukhuset!

NU är jag hemma och ska ta och lägga in en massa inlägg och svara på en hög kommentarer! mår inte så bra av alla mediciner och sprutor som de har proppat i mig :S men hoppas det gör över snart för jag kan knappt gå!

Dagen var ju lite långtråkig kan man säga.. ;)










Anledningen till att jag följde med kanske? ;)

Var skittråkigt att sitta där och vänta och vänta och vänta och vänta medan alla 150 bilarna kunde åka förbi så vägen kunde fungera igen så jag kunde åka till katrin! vi skulle ha en mysig tjejkväll sen skulle jag sova där och vi skulle kolla på segermyr heeela natten lång! 


uppochnedvänd? knäppt haha ;)

men de planerna försvann ganska så snart..


kanyljävel in i armen, bricanyl, 2 pulmicort, 2 aerius, tavegyl, 12 betapred tabletter, övernattning på sjukhuset och en adrenalinspruta i låret gjorde mig bättre!


men frukosten var ju rätt så god :)


Jag fick ligga på samma avdelning, samma korridor, samma rum och samma säng som oliver sov i när han låg på sjukhuset! ♥


Frossle.com

Kommentarer
Postat av: sandra

okeej :O

vad hände med dig? varför fick du åka till sjukhuset?

2010-09-19 @ 15:37:27
URL: http://sandroou.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0