MINUS?!

Hejhej! :D

Visste ni att man kan ha  minusbelopp på sitt bankkonto? INTE JAG! men det fick jag veta att man kunde idag haha. Fattar inte hur det fungerar, hur kan man ha MINUS på sitt konto?! helt sjukt, jag som inte ens har shoppat något.. ;)



VAD HAR NI GJORT IDAG? :D

Jag har varit i skolan, förvånade eller hur? :P spelade lite piano *klinkklinkklink* gick och träffade oliver efter skolan sen till träningen. 

MÅSTE bara säga att jag har sådan sjuk träningsvärk! jag gnäller inte, jag ÄLSKAR träningsvärk. Helt seriöst haha :P det ska ju kännas att man har jobbat eller hur? ;)


Av: älsklings louise på helsingborg tävlingarna.






Kommentarer
Postat av: patricia

Haha jadu, de kan man ha det .. Allt bra annars ?=)

2010-09-15 @ 11:28:05
URL: http://nattstad.se/patriciamutas
Postat av: Emelie

Haha visste du inte? :P Man kan låna lite av banken men om det inte betalas tillbaka inom visst antal dagar så drar dom mer pengar sen när du fått in pengar igen :P

2010-09-15 @ 20:28:53
URL: http://sunkish.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0