torrshampoo

Köpte torrshampoo och en ny hårborste på stan idag. Tvättar ju håret hela tiden verkligen! minst varanann dag, om det är oftare än varanann så blir det ju varje dag, inte bra för håret! så är det ju så jobbigt också när man har långt hår.  Får ju nästan ångest när man har sen träning och är påväg hem vid nio, då kommer man på att "fan jag måste tvätta håret" damn, så är hela kvällen förstörd.

Tvätta+balsam+kräm+fön+skum+spray+kam+uppsättning=sova gott

nu ska jag alltså försöka råda bot på mig problem med torrbalsam! 


typ den här


duschade nyss och sitter och borstar håret med den här nu, litet minus att det är vildsvinsborst i den. Vill ju inte borsta mitt hår med någon annans hår!

Playman.se

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0