tjejerna

Hej, känns segt att sätta sig och skriva här när min dator är om möjligt segare än min gamla.. fast det gör inget för den är så himla snygg och inte stationär! vad har ni haft för er medan jag vart borta då? som ni kanske förstår så tillåter datorn mig inte att svara på kommentarer och sånt så. Jag har iallafall..

spelat gitarr med jesper och biljard med christian.

jag var urdålig


myst med familjen

varit med mina underbara tjejer










twister, gaaah


sofia, jag, alicia


vi plats allihopa i mitt lilla bubbelbad haha

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0