otaggad tjej

hej där! 

jag förstår inte hur trötthet bara kan falla över en helt plötsligt utan förvarning, jag somnar lite här och där nuförtiden. Skitskumt! 

aja, halvkonstig träning idag. Kom till hallen kl 5 bara för att upptäcka att träningen börjar 7 så körde lite eget med systrarna istället, asskönt! kom sedan hem till en osamarbetsvillig mattebok som bara ville jävlas. Varför ska man krångla till alla tal så mycket för? känns som om de bara sladdrar ihop massa ologiska tal för att få boken så tjock och jobbig som möjligt haha! lovade mig själv att hinna med franskan idag också men det löftet bröt jag snabbt när robyn kom och frågade så snällt om jag kunde rätta hennes svenskauppsats. Får kötta franska imorrn istället, inget jag ser fram emot ;)

tisdag är det imorgon, jobbigaste dagen på hela veckan.. riktigt opepp! men ska gymma med älsklingen efter skolan iallafall, stort plus!♥ oj, nu måste jag verkligen sova, klockan är myyycket över tio nu då jag vanligtvis försöker ligga i sängen! brukar aldrig lyckas med det men försöker mitt bästa.

Kan visa er bilder från när jag och syskonen lite random åkte afgahanistanskstridsvagn i strängnäs haha!


jag o lillebror


tilde o robyn


<3

Gratisbio.se

Kommentarer
Postat av: Dragana

Matte är jätte roligt! =)

2011-09-20 @ 13:17:42
URL: http://iseedee.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0