england

hejhej, till de som kommenterar om fototävlingen: Det ligger ett inlägg i mitt utkast just nu som bara väntar på att bli publicerat och är fullproppat med finalister, lägger upp det strax! ;)

Vad har ni gjort idag?

Jag har shoooooppat! igen :) hittade lite fina saker på stan som jag släpade hem med mina onda armar med träningsvärk i. Åt lunch på vårat favoritställe your choice! ÄT DÄR! det är jättegott och personalen är så himla gullig. En tiopoängare! Φ

Aja, när jag kom hem låg det ett träningsschema från christian och skrattade åt mig på skrivbordet. Var bara att sätta igång, yeay! imorgon blir det springa i snön.. håller på att fixa i mitt rum också, nytt år snart ju!

sen har jag väl bara gjort såna där vanliga saker som alla människor gör, äter, går på toa, duschar, pratar i telefon, kollar tv och sånt :) nu ska jag titta på fortsättningen av piratfilmen!


christian sådär gjorde jag. Hade på mig den här tröjan som jag fick av honom, fast gjorde om den lite


your choice !

snabba, dåliga, suddiga bilder

Kommentarer
Postat av: elina¨

åhh, va kul:) kommer inte ihåg vilken bild det var kommer du ihåg?

kram

2010-12-29 @ 00:14:05
URL: http://biauty.blogg.se/
Postat av: elina

åhh, va kul:) kommer inte ihåg vilken bild det var kommer du ihåg?

kram

2010-12-29 @ 00:14:08
URL: http://biauty.blogg.se/
Postat av: elina

åhh, va kul:) kommer inte ihåg vilken bild det var kommer du ihåg?

kram

2010-12-29 @ 00:15:01
URL: http://biauty.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0