bråttom! och lite försenad hehe...

Är färdigfixad och nästan klar nu! håller på att dricka upp mitt gröna te! måste ju bli frisk direkt! ;) slänger upp en outfit innan jag åker tror jag, ska möta upp mina tjejer på stan och göra diverse skitroliga grejer ;) skulle vart där halv 11, helvete! aa men jag får skjuts snart så det ordnar sig I hope! har träning i kväll också. Vilken tur, där påminde jag mig själv hehe ;) vi körde air truck på träningen i söndags förresten, så jävla kul! :D lägger upp film på det sen ;)

Gissa vad jag ska göra på stan idag? den som gissar rätt vinner en FET LÄNK! ;)


Stan today..? ;)



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Shoppa? :)

2010-08-18 @ 14:11:23
URL: http://rredroses.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vad var det du gjorde? :D

2010-08-20 @ 06:49:53
URL: http://rredroses.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0