Frågestunden del 2. Kärlek!

Kärlek

Har du kille?
Hell yeah! ^^

Vad heter din pojkvän?
Han heter Oliver. Fint va? :D

Eller är ni fortfarande tsm?:)
Ja, vi är fortfarande tillsammans ;)



tror du på kärlek vid första ögonkastet?:)
Inte på kärlek, det är något som växer fram. Men jag tror helt klart på förälskelse vid första ögonkastet! :D


vad älskar du? 
jag älskar min pojkvän, min familj, mina kompisar, gurka och min blogg ;)

Första kärleken? Vad hände?
Den enda personen som jag har varit riktigt kär i är Oliver. Allt annat räknar jag inte som kärlek, och de andra inte som pojkvänner. Jag lärde mig vad kärlek är när jag träffade Oliver :) Så han är min allra första kärlek ;) vi gick i samma klass, det var nog det som hände haha. Men det tog ett bra tag innan vi blev tillsammans! var nog på g i nästan 3 månader tror jag. Vi fastnade för varandra helt enkelt :)

Hur många killar har du haft?
Riktiga killar som jag har älskat eller killar? småkillar innan 5an? har bara tyckt om en person riktigt mycket och det är oliver :)

Hur länge har du & din kille varit tillsammans?
8 månader den 24 september :)

hur träffades du & din kille?
Vi går/gick i samma klass så vi träffades genom skolan :)

Svarar inte på frågor angående sex, bara så ni vet ;) var jättemånga som frågade om jag var oskuld, ha! det kan ni ju fundera på medan ni läser min blogg ;)

Är du oskuld?

har du och din pojkvän haft sex? (om du har någon pojkvän)

vilket preventivmedel använder du?

Kommentarer
Postat av: mmajelicanorman,

sv; jävlar va länge ni har vart tsm! :D <3

2010-09-10 @ 23:17:59
URL: http://krusbarspaj.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0